وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

رعایت اصول اخلاقی در نظردهی

با سلام به کلیه خواننده های وبلاگ سنگنورد نیشابوری.چند صبایی که ادمهای تنگ نظری هستند که نظرات غیر اخلاقی رو میفرستند که در قسمت نظرات موجود است.خطاب به این دوستان که من پیمانکار شرکتها اینترنتی هستم دوستان عزیزی که ای پی هاشون رو دارم من مشخصات کامل این صاحب ای پی را دارم لطفا قبل از نوشتن نظرات غیر اخلاقی به این مسئله توجه کنید تا نظرتون به همراه مشخصات کاملتون در صفحه این وبلاگ ثبت نشود.و از همه دوستان عزیز عذر خواهی میکنم اما  بی حیایی بعضی ها دیگه جواب بهتری نداشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
محمود قویدل بیرجندی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام هم طناب کسی که حاضر نیست اسمشو رو بگه انسان نیست جز حیوانات می باشدچون سک .کربه .کاو .الاغ همکی رو میگن حیوان . نگران خودت رو نکن کسی که اسمش رو نمیگه ادمی است که شناسنامه نداره وباید راهنمایش کنیم بره اول شناسنامه بکیره بعد برای هم طنابم کامنت بزاره به فکر صعود دیواره برون مرزی باش افکارشون خرابه انسانهای بی هوید انسان نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد