وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

ماه رمضان و سنگنورد نیشابوری

به نام خدا 

ماه مبارک رمضان ماه واقعا عالی بود این  ماه فرصتی بود برای یک استراحت.فرصتی برای نگاهی به گذشته.فکر میکنم توانستم از این فرصت به خوبی استفاده کنم.این ماه نگاه کردم به گزارشات سالهای بسیار دور به تاریخی که علم برای بار اول صعود شد گزارشاتی که اولین تلاشهای بر فراز این قله زیبا و جذاب .تلاش ایرانی ها با اتحادی که داشتند و اولین مسیر را بر فراز این دیواره در سال ۶۱ گشایش کردن.ما نشون دادیم هر وقت در کنار هم باشیم اثاری خلق میکنیم که همه را به حیرت وا میداریم.نتیجه اتحاد نباید چیزی غیر از این باشد.مطالعه این برنامه ها نشان گر این است که نبودن لوازم ِ ،نبودن تجهیزات بروز، نداشتن هزینه ها هیچ یک مسئله نیست که مانع  از اجرای این امر بزرگ شود.تنها چیزهای که حایز اهمیت است اتحاد،صبر،پشتوانه هم بودن و یکی بودن است.بچه های ترانگو دوباره این رو به دست اوردن و دوباره موفق شدن به امید اون روز که هیچ کس من نباشد،هر کس مایی شود و همه با هم و در کنار هم باشیم تا همه یکی شویم.من نتونستم اینو تو شهر خودم پیدا کنم در امدم و پشیمون نیستم حتی اگه ... چون این رهایی به دوستی هایی بزرگتر منجر شد.علم ترانگو و همه و همه بهانه هایی هستند تا ما خودمون،دوستامون و غیر دوستامونو از هم تمیز بدیم.اردوی اولم با دوستام تو شیراز بود و با موفقیت به پایان رسید.اردوی دومم ۱۴ به منطقه علم در یک تیم ۳۰ نفره از چند استان انشا... که با سلامتی ،شادی و موفقیت به پایان برسه.به امید نوشتن اون گزارش و اون روزی که در کنار هم با هم ما باشیم

سنگنورد نیشابوری

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوانه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ب.ظ

جناب سنگنورد نیشابوری هنوز کروکی دیواره میرابادتون رو نزاشتن بماند کلا حذفش کردین این نشون میده که خیلی سر حرفتون هستید

سلام به خاطر اینکه همه سنگنوردهای نیشابور زندگیشون از لنگی در بیاد حذف کردم.از شما خواهش میکنم اگه مقدوره دنبال زدن یک مسیر باشید که سنگنوردای نیشابور به خاطر نداشتن مسیر جدید مثل من ترک سنگنوردی نکنند.و باید با افتخار به عنوان یک نیشابوری بگم که نیشابور اونقدر سنگنورد زبده مثل شما داره که نیازی به ادمای کوچکی مثل من نداره و خوشبختانه من هر روز از بچه ها میشنوم که دوستان هر هفته روی یک مسیر کار میکنند.تعجبم که شما بیخبر مونده اید.من شنیدم هیات کوهنوردی نیشابور داره رو گشایش روی دیواره های بلند فکر میکنه شما هم به جای اینکه وقتتونو با مطالب بی ارزش و بدون سند من حرام کنید میتونید خبرای جدید از هیات کوهنوردی بگیرید با سپاس فراوان از شما دوست عزیز.من جواب تمام پیامهاتونو دادم ولی جواب سوالاتمو در یافت نکردم.

مروارید یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

لینک شدی

دیوانه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

جواب کدوم سوال

متن قبلی که بهتون دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد