وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

سال ۹۲

به نام خدا  

با عرض تبریک سال نو به تمام بینندگان وبلاگ شخصی سنگنورد نیشابوری  امید وارم سال خوب را شروع کرده باشید.امید وارم در این سال به تمامارزوهای دست نیافته یتان دست یابید.من امسالو با زد حال و نامردی دوستام شروع کردم و با پشت کار پیش بردم  روزهای خوبی سپری کردم چون در این چند روزی که گذشت دست اورد های خو بی  بدست اوردم صعود های سلو متعدد راه رفتن بر روی طناب باطول بالا و دور زدن برروی ان و ادامه اش بروی مسیر .تونستم تو این چند روز طناب و وسایل جدید تهیه کنم امید دارم تا انتهای ماه اینده(اردیبهشت)تمام لوازم مورد نیازمو تهیه کنم.سال با بیتوجهی دوستان شروع با همت ادامه یافته در این چند روز با دوستان خوبی اشنا شدم که در ادامه امسال انشا...با انها صعود های مشترکی خواهم داشت که در اتمام برنامه هام گزارش انها را خاهم نوشت.یا علی گفتیم و عشق اغاز شد... 

امسال را باشعار        

همت  دوستی  و صعودهای مشترک اغاز کردم منتظرتان نخواهم گذاشت.ممنون از توجهتان. 

wild cat

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ

غلت املایی داری جنات سنگنورد نیشابوری

منونم.ما در کل چند 10 صفحه املا داریم شما تو همین یک خط هم بازنگری کن شاید به غلط املایتون پی ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد