وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

وبلاگ شخصی علی رستمی:دیواره نوردی دنیای ازاد من

این وبلاگ متعلق به تمام عاشقان کوهستان می باشد

در محضر استا رامبد خواجه ای

به نام خدا 

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد   

 

 

 

 

 

رامبد خواجه ای
کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان.  

عضو هیات علمی تمام وقت واحد نیشابور  

و...

بهتر اینطور بگم که: سال گذشته من با مدیر گروهم که از بهترین استادام هم هست اشنا شدم. ایشان یکی از بهترترین استادان دانشگاه هستند که مورد تایید دانشگاه و دانشجویان هستند. اشایی من با ایشان در اولین جلسه کلاس فیزیولوژی بود که بعد ها در کلسهای دیگری که با ایشان داشتم شناخت بیشتری پیدا کردم.اقراق نباشه دانش زیادی دارند.بارها مورد لطف ایشان قرار گرفته ام  و مرا در موارد زیادی راهنمایی کرده اند چند ماه پیش از ایشان تقاضای کمک برای اجرای تمرینات دیواره نوردی کرده بودم که ایشان به دلیل مشغله کاری و درسی زیادی که دارند این برنامه را به تاخیر انداخته بودند که چند روز پیش توانستم این قول را از ایشان بگیرم که مرا در امر امادگی برای برنامه های امسالم یاری کنم.انشا... در چند روز اینده جلسات اشنایی ایشان با رشته دیواره نوردی و تمریناتم اغاز خواهد شد که گزارش ان را در وب خود خواهم گزاشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد